Určite ste v poslednej dobe zachytili správu o tom, že jeden britský obchod s oblečením končí na slovensko trhu. Nebolo by na tom nič zvláštne, keby na slovenskom trhu končil jeden predajca za niekoľko rokov. V poslednej dobe sa však môžeme stretnúť s hromadným rušením kamenných predajní viacerých obchodných reťazcov. Viete čo to zapríčiňuje? Zapríčiňujú to e-shopy, ktorých počet neustále rastie. Rastie až tak rapídne, že sa ani nezazdáte a vaša obľúbená predajňa, kde pravidelne nakupujete, tiež môže zavrieť brány svojej kamennej predajne.

Ak aj vy premýšľate, že si okrem vytvorenia web stránky zaplatíte aj za tvorbu e-shopu, prečítajte si nasledujúce tipy, ktoré vám napovedia o tom, ako by mal vyzerať váš e-shop, ktorého úlohou bude lákať zákazníkov, aby si vybrali práve vás a nie vašu konkurenciu.

Mal by byť pútavý

Keď prídete na akýkoľvek e-shop, čo vás ako prvé zaujme? Určite je to vzhľad samotného e-shopu. Ak chcete, aby aj váš e-shop mohol konkurovať e-shopom, ktoré na trhu pôsobia už niekoľko rokov, musíte zveriť tvorbu webdesignu schopnej agentúre, ktorá pomohla už mnohým začínajúcim podnikateľom vytvoriť konkurencieschopný e-shop. Webdizajn vašej web stránky by mal vystihovať zameranie vašej firmy.

Nesmie byť neprehľadný

Aby sa potencionálni zákazníci udržali na vašom e-shope, je dôležité, aby váš web bol prehľadný. Ak by sa mal zákazník preklikávať cez milión kategórií, verte, že skôr, či neskôr by váš e-shop opustil a hľadal by to, čo potrebuje práve u vašej konkurencii. Zvoľte si nie príliš komplikovanú štruktúru. Výrobky/ služby kategorizujte tak, aby aj teta administratívna pracovníčka vedela, v ktorej kategórii má hľadať ten známy dochádzkový systém, ktorý používajú mnohé slovenské firmy.