Aj keď možno práve táto doba sa vám nezdá na reorganizáciu kancelárskych priestorov, resp. ich úplnú modernizáciu, práve teraz je najvhodnejšia doba. Zamestnanci zväčša pracujú z domu a vy sa tak môžete pustiť do modernizácie kancelárskych priestorov.
Čo ale nesmiete podceniť pri zariaďovaní kancelárskych priestorov?
Kvalita kancelárskych stoličiek
Pri zariaďovaní kancelárskych priestorov nesmiete podceniť kvalitu kancelárskych stoličiek. Zamestnanci budú na kancelárskych stoličkách sedávať hodiny a ak nechcete, aby niečo negatívne vplývalo na ich produktivitu, nepodceňujte výber kancelárskych stoličiek. Odporúčame vyberať ergonomické kancelárske stoličky, ktoré vďaka svojmu tvaru dokážu ochrániť zdravie chrbtice zamestnanca a tým tak neznižujú jeho produktivitu.
Investovať do kvalitných kancelárskych stoličiek sa oplatí. Ušetriť môžete pri kúpe nových náplní do tlačiarní, pri výbere konferenčného stolíka k sedačke, či na vešiakoch na bundy a kabáty. Určite však nešetrite na kancelárskych stoličkách.
Nastaviteľné kancelárske stoly
Ak nás bolí chrbát pri práci v kancelárii, ocenili by sme možnosť prispôsobiť výšku pracovnej dosky a tým aj počítača/notebooku podľa svojej potreby. Pri zariaďovaní kancelárskych priestorov rozhodne nepodceňte ani výber kancelárskych stolov. Uprednostňujte moderné nastaviteľné kancelárske stoly, vďaka ktorým si bude môcť zamestnanec prispôsobiť výšku pracovnej plochy podľa svojej potreby. Chrbtica ho nebude bolieť a bude si môcť vykonávať svoju prácu bez najmenších problémov.
Pri zariaďovaní kancelárskych priestorov nesmiete podceniť ani vytvorenie dostatku úložného priestoru na šanóny, dokumenty. Pomôcť vám v tom môžu skrinky určené do kancelárie. Nezabúdajte do kancelárie umiestniť aj modernejšie tlačiarne, napríklad modernejšie tlačiarne značky Canon. Táto značka patrí medzi obľúbené do kancelárií. Nezabúdajte však, že aby vám fungovala, potrebujete tie najlepšie tonery Canon. Tie si môžete objednať teraz aj cez internet.
Zdroj obrázka:
Autor: Zastolskiy Victor / Shutterstock.com